dziwnie pracujące kierunkowskazy i obieg powietrza to moje pytanko, powiem ze jestem nowym uzytkownikiem OKTAVII z 2002 roku silnik 1.6 55KW i zupełnym laikiem w sprawach skody (10 lat na poldku i nigdy takich problemów), auto "golas" ale odkupione od rodziny i z pewnego źródła (wielki +), przebieg 20000 km, (wujek 73 lata nic nie kombinował przy liczniku). Dziś miałem okazje zrobić przejażdżkę 300km i co widzę... auto prowadzi się super (bezwypadkowe) mocy za bardzo nie ma ale to nie problem, ma kilka usterek tak jak w temacie. pomimo sprawnych żarówek kierunkowskazy pracują nieregularnie (częstę podwójne mrugnięcia w jednym cyklu) na obydwu kierunkach więc chyba cos z automatem, druga sprawa nie wiem czy przycisk obiegu powietrza powinien dać się wcisnąć? bo stale "wystaje" i wydaje mi się że nie dmucha powietrza z zewnątrz, no i wujek sam nie wie co w nim jest. Jesli kontrolka ABS zapala się po włączeniu stacyjki na kilka sekund i gaśnie to podobno prawidłowo ale czy to znaczy że jest ABS? czy to tylko fikcja, ostre hamowanie niby powoduje dziwne szarpnięcia ale pierwszy raz mam do czynienia z ABS-em (poldek nie miał ). Ostatnie pytanie to czy ten silnik jest tak dziwnie głośny, w innych samochodach chodzi jak pszczółka a ten przy 2000 obrotów ma taką warcząco-drgającą pracę. Moze to normalne ale nie znam skody OVI zupełnie, przy okazjii subiektywne odczucie : jest ciaśniejsza niz polonez, no i silnik się bardziej drży.
Proszę o radę
pozdrawiam
poczatkujący OKTAVIANIN
Witam.
Jesli chodzi o ten ABS to napewno go masz jak sie kontrolka zapala nie ma takiego czegos jak fikcja:P a te szarpanie to ABSu jak ostro hamujesz bo ABS popuszcza i blokuje hamulce wiec jest wszystko ok. a co do tego silnika to one tak chodza chyba ze jedynie mozesz miec przebicia na kablach napieciowych. pozdro
a z tym obiegiem to przekrec najpierw np zeby wyialo na siebie lub na nogi i pozniej nacis i bedzie dzialac a gdy masz wlaczone zeby wialo na szybe to nie idzie wlaczyc trybu zamknetego
silnik jest tak dziwnie głośny, w innych samochodach chodzi jak pszczółka a ten przy 2000 obrotów ma taką warcząco-drgającą pracę
pewnie coś z wydechem nie tak sprawdź czy przypadkiem gdzieś nie jest przegnity lub też mógł spaść z któregoś wieszaka i dlatego wpada w rezonans przy określonych obrotach
a z tym ze niedmucha z zewnatrz wymien filtr kabinowy moze byc tak zabity syfem ze powietrze niemoze przez niego przebic sie :!:
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
Komentarz